Brug af den vedhæftede fil:
1. Der er et link til en HTML skabelon i bunden af denne side
a. Denne fil skal du downloade. Du skal helst åbne med Notepad, Dreamweaver, visual studio, notepad++ eller lignende tesktprogrammer. Vi anbefaler ikke at bruge word da du får en masse formaterings-data med.
2. Nu hvor du har fundet dit tekstprogram og åbnet filen, så vil du se alt teksten.
a. Du ændre de tekster som du ønsker ændret. Men undgå helst at fjerne %%FORMDATA%% da dette tag skriver alt brugeres-data ud
3. Nu skal vi have denne nye formular i brug. Vi anbefaler at du navngiver filen til det som den omhandler. Det kan f.eks. være ”Udlejning af sommerhuse”
Upload den nye skabalon:
1. Du tilgår administrationen
2. Vælg ”Opsætning” i top-menuen
3. Vælg Email ”designfiler”
4. Vælg ”Tilføj designskabelon” i højre top i den grå titelbjælke
5. Giv den nye skabalon et navn, en email emne (som vil blive brugt som emne i den afsendte mail)
6. Indtast afsenderens navn, det kunne være ESØ eller lignende
7. Vælg en afsender e-mail (mailen som skal stå som værende afsender. Oftes bruger man no-reply@dit-domæne.dk)
8. Tryk på ”vælg fil”, nu skal du finde filen du tidligere lavede, upload den og tryk ”Tilføj designskabelon”.
Gør brug af den nye skabelon:
1. Opret en ny formular-side eller tag udgangspunkt i den vi lavede før
a. I sideoversigten opretter du din kontaktside
b. Åben denne side
2. Under formular-siden skal du vælge indstillinger
3. Under indstillinger kan du vælge 2 muligheder:
a. Admin mail: Denne mail er skabelonen til den valgte administrators mail, denne mail indsættes under ”Modtagere”. Denne skabelon kan godt være anderledes, men der er ikke oprette nogen pt. Dette kan du eventuelt prøve at gøre?
b. Bruger mail: Dette er skabelonen som brugeren vil modtage, her vælger du den nye skabelon du har lavet
4. Tryk Gem ændringer
Gå ind på den nye side, du har oprettet og lav en test!
Vi anbefaler at du indtaster din egen mail under ”Modtagere” således du får en accept-mail vedr. brugerens udfyldning.