Når du har oprettet en side af typen "Medarbejder", klikker du på "Rediger side" og du ser "Medarbejderoversigten" som herunder.
1. Klik på "Ny medarbejder".
2. Indtast navnet på den nye medarbejder.
3. Indtast medarbejderens stilling.
4. - 5. Indtast medarbejderens direkte telefonnummer og evt. mobil nummer.
6. Indtast medarbejderens e-mail adresse.
7. Sættes der 'flueben' i denne boks bliver medarbejderen vist på hjemmesiden, står feltet tomt vil denne IKKE blive vist.
8. Upload et billede af medarbejderen, hvis ikke der bliver uploaded et billede vil der blive vist et standard billede.
9. Her kan du lave en lille beskrivelse af medarbejderen.
10. Husk at trykke "Gem medarbejder"
Nu er du færdig med at oprette din medarbejder og kan nu se denne på hjemmesiden.
Hvis du ønsker at se de yderlige indstillinger, du kan lave med dette modul, trykker du på linket "Indstillinger" i den grå top-bjælke.
Dit billede ser nu ud som nedenstående.
Bemærk: Disse indstillinger er til alle medarbejdere på denne side.
11. Sæt et 'flueben' i denne, hvis der skal aktiveres en profilside til alle medarbejderne. Dette er smart, hvis man gerne vil fortælle noget specielt om sine medarbejdere.
12. Her skriver du hvor mange medarbejdere, der skal vises ved siden af hinanden i oversigten.
13. "Thumbnails" er det lille billede, der bliver vist i medarbejderoversigten på hjemmesiden.
14. "Store" er størrelsen på det billede der sidder på profilsiden, hvis denne er aktiveret.
15. Dette er overskriften på Oversigtssiden.
16. Hvis der er aktiveret profilsider, vil dette være ooverskriften på disse sider.
17. Hvis du vil have en tekst inden medarbejder oversigten, skal du skrive den her.
Husk at trykke "Gem indstillinger"